Денят на една вампирещица – 8

Петък – Олджърнън настоя да пристигна ден по-рано и да отседна в къщата му, за да “се видим на спокойствие”. Самата невинност – сякаш не помня с каква сума ме завлече през 76-та, когато беше решил да създава “автомобила на бъдещето”. Окей, обещах на всички, че няма да съм мнителна, че няма да позволявам да ми личи социопатията (както се изрази Бонита, аз лично не съм съгласна, че съм социопат, просто съм предпазлива) и че ще се забавлявам, без да подозирам всеки срещнат в подли замисли, целящи да ми навредят по какъвто и да е начин. Лоренцо, триумфално завърнал се с нова прическа, петнайсетина подозрителни рецепти за човешкия отдел и нова любов, ме посъветва да си запиша всичко това под формата на мантра и да си го повтарям в напрегнати моменти. Колко са мили, нали?

В моменти като този се уверявам, че когато човек най-много го сърби да се заяде с някого, да вдигне скандал, за да изпусне малко пара, няма за какво да се хване. Днес е от тези дни – таксито идва навреме, шофьорът е любезен, на летището не срещам пречки, ВСИЧКИ СА ЛЮБЕЗНИ. Съответно стискам зъби, какво друго ми остава? Ще си го изкарам на Олджи. И дано не е решил да ме изненада с общи познати от близкото минало – нямам никакво желание да се срещам с общи познати от близкото или далечно минало. Хм, може пък и да съм станала социопат…

Tags:

Your thoughts

