Денят на една вампирещица – 7

Вторник – Удивително спокойно е, нервирам се. От вчера няма никакви дребни проблеми, “блещукащия” въпрос е разрешен (Все пак се спряхме на микропайети, в края на краищата не мога да седна да имплантирам диаманти подкожно, пък и подкожно няма да блестят.), всички от екипа са мили и добри, липсват клиенти с безумни претенции… И ми е нервно! Ситуацията не е нормална, ама изобщо не е. Не ме свърта на едно място, сякаш съм седнала на бодил. Да не е някакво интуитивно притеснение…

– Какъв е този лисичарник?! – Човечето ме проверява. Сигурна съм, че с Кайо си споделят повече, отколкото ми е приятно. – Отвори поне прозореца, ще ни издушиш. Реших, че има пожар.

– Лисичарник или не, мой си е. Отваряйте си вашите прозорци. – смачквам цигарата и забелязвам, че в пепелника се е образувало подобие на пирамидка от фасове. Добре, де, добре…

– Крива си, защото няма никакви належащи проблеми, нали? – след това прозрение, Катя се връцва и излиза. В същия момент иззънява телефонът.

– Наса, съкровище!

Ето! Ето! Знаех си, че е интуиция – любимият сър Олджи.

– Олджи. Всичко е подготвено, в момента танцьорите ти са с хореографа, до петък ще са готови. (Силно се надявам!)

– Благодаря ти, скъпа, не съм се съмнявал. За друго се обаждам – официално те каня на съботното парти. Толкова отдавна не сме се виждали.

?!?! Какъв е този изблик на дружелюбие? Много добре знае, че от 20 години не ходя по партита. Или има скрити намерения…

– Удивена съм, Олджи. Знаеш, че не ходя по партита.

– Не, знам, че много отдавна не си ходила на парти и мисля, че е време да се поразнообразиш. Хайде, хайде, знам колко обичаш да идваш насам.

– В страната по принцип, не на партита.

– Е, направи леко изключение. Хайде, де, Нас, не сме се виждали от… откога?

– Не помня. Добре, Олджи, ще си помисля.

Какво му става? Какво е това настояване? Определено започвам да храня подозрения, въпреки че не виждам какви скрити намерения би могъл да има сър Олджърнън. Хм. Е, да видим.

– Кате? Провери, моля те, дали паспортът ми още е годен.

– Ъ?

– Паспортът, паспортът. Ще пътувам.

– Боже опази, нещо спешно ли се е случило?

– Не, отивам на парти.

Tags:

Your thoughts

