Денят на една вампирещица – 6

Събота вечер:

– Cara mia! Ужасно ли беше днес?

– Не ми се лигави, Кайо, съсухрена съм от изживяното.

– Чашка?

– Бутилка.

– Томас?

– Той беше последната капка. Предупреждавам те, че не съм в настроение да ми отгатваш мислите в момента.

– Ясно. Ще си измисля интимна среща след час и те оставям.

Не мога повече! С Кайо сме родени на една и съща дата, в една и съща година (е, поне последните две цифри са същите). За какъв дявол ми трябваше да го превръщам! Защото ме умоляваше, ето защо.

– Кайо?

– Махам се, махам се, само да се преоблека!

Мрачно надигам бутилката, която е пълна, е, беше пълна, с 0+, а не с 0-, но нямам сили да се заяждам. Нямам сили да се заяждам?! Помощ!

– Кайо?

– Не плачи, cara.

– Че аз не плача.

– Нима?

Прав е.

– Мамка му и проклет добитък! Не може да ми прави това чак от майната си в Бразилия, нали?

– Хм. – скръства ръце в познатата ми до болка “поучаваща” поза. – Видно е, че може.

– От пет години съм на диета – изръмжавам – Не виждам как ще успее.

– Слънце мое, аз ли да ти обяснявам как? Или не подбира, ако е в запой, което не е изключено, или нарочно търси…

– А+ – измърморвам. Като нищо. Проклетият Томас е единственият, чийто инат не съм успяла да преборя до момента. По-дразнещото е, че не виждам ПРИЧИНА да ми се прави на интересен от половин свят разстояние.

Кайо, милият ми той, ме погалва по главата и имитира туптящо сърце с ръце пред гърдите.

– Нито ти, нито аз тупкаме, скъпи ми Кайо. – ако ще да пламна, няма да се разхленча. Ха!

– Той обаче тупка, мила ми госпожо. Пардон, госпожице.

– Госпожо…Хъ! Няма нужда.

– Е, Стефан ме чака. Оставям те на… Кога я изпи?!

– Бабината ти, Кайо!

– В хладилника има още една бутилка. А+ е.

Колко мило!

Tags:

Your thoughts

