Денят на една вампирещица – 4

Петък – Хвана ли я някъде тая Стефани Майър, ще я одера жива! Но първо ще я оскубя косъм по косъм! Сериозно! Тази ми ти незнайна женица е направила куп пари от може би най-дебилния вампирски сюжет. Не, поправям се, не ‘вероятно’, а ‘със сигурност’! и заради нея сега трябва да си блускам главата как да накарам петима вампири, при това с танцьорски умения, да блестят! Фактът, че сутрешната дегустация се състоеше от кубчета лихтенщайнска А- върху канапе от Б- (не питайте за канапето) никак не допринася за по-доброто ми настроение. Ще трябва да се обадя на сър Олджърнън, да му прехвърля поне част от раздразнението си.

–         Анастасия, съкровище!

–         Здрасти, Олджи. (Ще му дам аз съкровище!)

–         Надявам се, че поръчката ми не е неизпълнима?

Следващият път като го видя, ще го фрасна, честна дума!

–         Съвсем не, скъпи, но веднага ще ти кажа, че дори лошият вкус трябва да има някакви граници.

Загъргори. Това при него минава за смях. След още 10 минути дрънканици се оказа, че за следващата събота трябва да намеря трима руси (защо, о, защо!!!) и двама кестеняви “танцьори”, които да блещукат!

–         Искаш ли да ти донеса филмите, а да видиш точно как да блестят?

Проклетото Човече! Замерих я с писалката. Добре, че ми е свикнала, но все пак трябва да призная, че рефлексите й се развиват твърде задоволитено – вече беше затворила вратата зад себе си, когато писалката стигна до нея.

Късно обаждане от Лоренцо, вече познат във фирмата като Ромео-Едуард. Заслужил си го е. С треперещ от ентусиазъм глас ми съобщи, че е записал някои нови идеи за обогатяване на менюто. О, да, и косата му е израснала. Е, няма да се върне преди да си излежи ваканцията, макар че, ако трябва да съм честна, започва да ми липсва. Заместникът му, Руди, сякаш не е толкова добър в скоростта, но поне е чувал за бирата от моркови и се старае максимално. Приятно е, някак.

Утре предстои първия етап от кастинга за “танцьори”. Понякога си мисля, че имам бедно въображение…

Tags:

Your thoughts

