Денят на една вампирещица – 3

Четвъртък – Пфю! Качих Лоренцо на самолета за Якутия, като преди това му натрих толкова сол (ще прощавате) на главата, че ваканцията ще се окаже направо полезна – по-добре да не се показва сред хора (и сред нас), докато не му поникне косата. Към края на разговора ми стана направо смешно.

Влюбил се в човек. Разбирам. Наистина разбирам, правила съм го стотина пъти. Общо взето, след всеки път си казвам, че по-добре би било да се влюбя в морков или тиквичка. Казах му и на него. Бях го предупредила! Но не! Е, сега ще пие бира от моркови (образно казано) до второ нареждане. А второто нареждане ще дойде след една седмица. Както и да го гледам, вампирушникът ми трябва.

Мдааам, четвъртък. Преди малко Човечето, личната ми асистентка, ми предаде една от най-странните поръчки, които сме получавали. Коктейл за 50 души, с развлекателна програма от петима балетисти (!?!). И да блещукали?!

Без срам признавам, че зяпнах съвсем буквално. Е, затворих си устата, когато Човечето (иначе се казва Катя) ми съобщи името на клиента – сър Олджърнън, естествено. Освен всичко друго, обича да забавлява хора. Ха, ако знаехте какви поръчки е правил точно този ненормалник… Идеята за балета била вдъхновена от някаква особено актуална книга за вампири. Жива да не бях! (така де).

–         Книга?

–         Аха. Всъщност четири книги. В тях вампирите блестят. Има и три филма…

–         Блестят?

Човечето избухна в смях и не спря, докато не се просълзи.

–         Ще ти ги донеса да ги прочетеш.

О, чудно! Мразя, ама много мразя да чета книги за вампири, а дочувам, че напоследък има нещо като лавина в този “жанр”. Е, ако четенето на тази плява ми помага за удовлетворяване на нуждите на клиентите, ще се жертвам, какво да се прави. Имам нужда от питие.

 

Tags:

Your thoughts

