Денят на една вампирещица – 2

Вторник – Един от асистентите ми май не е наред. Хили се като пача, а повярвайте ми, знам как се хили прасето преди да стане на пача. Е, признавам, хили се поради някои химикали, но какво пък, нали е по-хуманно да се възнесе щастливо?

 

Та така. Лоренцо се лензи като необработена пача и започва сериозно да ме нервира. Ето на! Знаех си! Скапа салатата от една важна поръчка! Заявката беше за 0-, А+ и АВ-. Изрично бях наредила АВ- да е с пакистански произход. Но не, нашият хубавец решил да си спести труда и намерил някакъв местен… хм, афробългарин. И ми мънка за доброволност! Ще му дам доброволно да се самоглоби, като знае толкова!

 

Е, това беше, след последната си издънка Лоренцо получава билет за Якутия! И всичките три провинения в един ден, макар последната издънка да е станала вчера…

Тъкмо си почивах следобедно, обади се един от най-големите ми клиенти:

 

–         Скъпа ми мадам Мечо, опасявам се, че имам леека забележка във връзка с вчерашната ви доставка.

–         Слушам ви, синьор Гнуди. (Да, естествено, че недоволния клиент е средиземноморец, ха!)

–         Изрично бях поръчал предястието да е от самоубийствено настроени банкери, но с печал трябва да ви споделя, че по мнението на гостите ми използваните банкери са били само леко до средно депресирани…

–         Хиляди извинения, синьор Гнуди, изрично наредих на колегата да използва материал от Сосиете Женерал. За жалост щатният ни психиатричен консултант е в отпуск. Гарантирам ви, че случката няма да се повтори.

–         Искрено се надявам, мадам Мечо, искрено се надявам. Сама разбирате, парти за 100 души и такъв недостатък…

–         Надявам се, че нямате оплаквания от останалата част?

–         Не, не, всичко останало беше превъзходно, както винаги. Но този пропуск… (Разбрах те, мамка му!) Е, да се надяваме, че няма да се случи отново.

–         Лично ще се занимая със следващата ви поръчка, обещавам.

Ще му извадя душичката с пинсета преди да го кача на самолета тоя идиот!

Бах! И Бетовен, и Моцарт, и Хайдн, и Шопен! Той бил ВЛЮБЕН, разбирате ли! Ей сега ме осведоми Бонита, с която са си приятелчета. Ако имах кръвно, сега щеше да е вдигнато извън скалата! Крайно време е да си сипя нещо по-силничко преди да проведа нужния разговор с влюбения, в противен случай може да му скоча, а от този сблъсък ще има само един оцелял. А е само вторник…

Tags:

Your thoughts

