Денят на една вампирещица – 1

Понеделник – Хм. Тъпо. Денят започна с американски банкери – безвкусни, както и предполагах, но нищо не мога да направя по въпроса, изборът не беше мой. Обичам испанско, особено днес (снощи станаха световни шампиони по футбол), но, хм, явно цялата държава още спи, след всичкия снощен адреналин. За какво са ми испанци без адреналин, питам аз. Снощи му беше времето, ама нали е неделя, нямаше кого да пратя да съберем запас. Е, както и да е.

Мъката продължава, по обяд трябваше да се задоволя с микс от италианско, френско и немско, подправено, слава богу, с малко английско. Какъв е смисълът? Жабари… Дали си дават сметка колко са неприятни? Да, включително клиентите от съответните страни. Добре, че беше леката подправка, иначе да съм станала черноока от отврата. О, да, единствения светъл лъч беше, че съчетах средиземноморския микс с руски коктейл – милионер с водка и шампанско. Не е лошо, трябва да го запомня за друг път, може би да го включим в менюто… Интересно, обаче, дали не-руските милионери ще са със същия привкус в компанията на водка? Записвам си да пробвам с различни националности и водки.

След всичко това направо не ми се вечеря, честна дума. То как и да ми се вечеря… Хм. Сигурно някой ще си помисли, че по цял ден ям и пия. Невярно! Просто забравих да спомена, че имам фирма за кетъринг услуги, а клиентите стават все по-взискателни с вековете. И аз съм взискателна и почти всичко се налага да дегустирам лично – все пак на себе си имам пълно доверие.

Tags:

Your thoughts

